środa, 16 stycznia 2013

zazdrostka


wstępnie przypominam,że wciąż przyjmuję zgłoszenia do candy ;)

A poza tym ....znowu mam ochotę poprzerabiać co nieco.
Tym razem mała zazdrostka do okna w łazience...może się przyda dla inspiracji...

czyli,patrzymy na puste okno,bierzemy wymiar...
 dopasowujemy odpowiednią starą serwetkę...
...bierzemy farbki,najlepiej do tkanin.Malujemy lub piszemy wybrany motyw,który wcześniej sobie wydrukujemy i przeniesiemy podkładając pod serwetkę naświetlona od spodu,lub kto ma drukarkę laserową może skorzystać z transferu rozpuszczalnikiem(wtedy drukujemy lustrzane odbicie)....
doszywamy tunel na zazdroskowy karnisz,który przyklejamy do ramy okna
i cieszymy się ;)




5 komentarzy:

  1. Reginko, te ilustracje na pasku to Twoje dzieło???
    Zakochałam się na zabój...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jomo miła,tak,tak,moje.Bardzo mi miło,takie słowa dodają skrzydeł ;) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do mnie po wyróżnienie! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. haha.. świetne! nigdy bym chyba nie wpadła na taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń