sobota, 29 grudnia 2012

świątecznie ptaszy post z zapowiedzia ;)

...już po Świętach...bez śniegu jakoś tak nie zupełne,ale co zrobić...został świąteczny wystrój,który wyróżnia ten szczególny czas.W tym roku się specjalnie nie przyłożyłam,ale chętnie pokaże kilka zdjęć zrobionych w promieniach słońca :) 


...a kto wytrzymał aż do tego miejsca,może zobaczyć skrzydlate głodomorki...
zdjęcia robiłam przez szybę i jakość marna,ale musiałam ;)

* sikorki  *

Dodaj napis
sikorka grzecznie czeka i dzwonki się kłócą...

* dzwonki *

zadziorne i waleczne,póki one nie zjedzą reszta czeka...
 
tak,tak o tobie mowa ;)

* gruchawki *  

zawsze latają w parze

* wróble *

w kolejce do jadłodajni...
lokal pełny


* bażant *

przystojniaczek w naszym ogrodzie...
obiad podany
i krótki spacerek po obiedzie...zapraszamy ponownie ;)



i jeszcze jedna zapowiedź...kochani odwiedzający a raczej kochane odwiedzające...

zaraz po Nowym Roku szykuję niespodziankę ;)

więc DO SIEGO ROKU !



2 komentarze:

  1. nie przyłożyłaś się? chyba żartujesz! ;D przepiękne ozdoby.
    mam pytanie.. jak jest wykonana ścianka za stojaczkiem z napisem "welcome"

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja czaję się na ten zegar by go kupić ale teraz widzę że on świetnie wygląda !

    OdpowiedzUsuń