poniedziałek, 23 maja 2011

domowe przeróbki - meble

I na dzisiaj do trzech razy sztuka.Chciałam mieć w nowej sypialni nowy klimat,trochę wiejski,spokojny,cały czas nad tym pracuje.
Najpierw przyszła kolej na meble.Nie ,nie kupiłam nowe tylko przeobraziłam moje staaare...malując ich na biało i lekko postarzając.Łóżko dodatkowo przyozdobiłam drewnianą kwiatową rzeźba.Dalej poszły pod pędzel nocne szafki i komoda,gdzie wymieniłam gałki z drewnianych na stare metalowe.
łóżko-jeszcze w rozpędzie zdążyłam zrobić zdjęcie,,przed,,
drewniana rzeźba zdecydowanie dodała charakteru
i tak jest w tej chwili :)
zdjęcie komody wyszło marnie,ale naprawdę jest teraz urocza
na komodzie kilka drobiazgów,to jest pudełeczko mojej prababci które dla nie wyrzeźbił zakochany mężczyzna...oj gdzie ci mężczyźni...


bardzo stara figurka,pamiętam ją jako mała dziewczynka,zawsze stała na półce starego kredensu u prababci w pokoju

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz